Populære madleverings apps blandt restaurantejere

shutterstock_378877387

Restauranterne har i lang tid måtte lide med at skulle betale høje gebyrer og kommissioner for ordrer fra deres stamkunder. “Munchy” er udviklet i tæt samarbejde med restauranterne for at skabe en bedre løsning. Restaurantejerne kan via “Munchy” nu få en lettere løsning uden kommission og gebyrer for salg. Derudover tilbyder “Munchy” deres kunder en bedre måde at bestille mad på. Som kunde får man desuden altid mindst 10% rabat, når man bestiller. Mere end 300 restauranter har allerede valgt at bruge “Munchy”, på grund af dennes store fordel for både kunden og restauranten.

shutterstock_378877387Sådan fungerer “Munchy”

App’en fås både til iPhone og Android, og er utrolig nem at bruge for kunden. “Munchy” inkluderer hundredvis af restauranter, og kunden kan bestille mad hurtigt. Man skal blot indtaste sine oplysninger en enkelt gang, og derefter er maden ikke mere end et klik væk. Man kan som kunde få mellem 10-20% ved hver bestilling og restauranten slipper samtidig for at betale kommission. Maden kan bestilles på farten, og så er der serveret når man er hjemme. Der er indbygget gps, og hvis man ikke lige ved, hvorfra man skal bestille mad, kan “Munchy” hurtigt finde restauranter i nærheden af kundens placering.

Hvorfor bruge “Munchy”?

Med “Munchy” modtager restauranten en tablet og printer – installeret og klar til brug – for at gøre ordren nemmere og hurtigere at håndtere. Derudover skaber “Munchy” også restaurantens menukort gratis, så restauranten er parat til at gå i gang. Modsat andre lignende koncepter, skal restauranter ikke betale nogle kommisioner. Alle de penge du modtager fra dine kunder, beholder restauranten, uden at skulle betale høje gebyrer eller procenter. Man kan som restaurantejer få et tæt samarbejde med “Munchy”, der altid står til rådighed, hvis man har brug for hjælp. Derudover foretager “Munchy” jævnlige besøg til restauranten for at hjælpe med restaurantens success